[:ca]Motivació, sinèrgia, EQUIP!! Postgrau d’habilitats directives – EUNCET[:es]¡Motivación, sinergia, EQUIPO! Postgrado en habilidades directivas – EUNCET[:]

[:ca]Han sigut unes classes intenses que se’ns han fet a tots curtes!

Dintre del marc del Màster in Business Innovation de la EUNCET hem participat en el Postgrau d’Habilitats Directives per treballar conceptes que sovint poden quedar-se en un pla abstracte, com: motivació, empatia i sinèrgia, per tal d’assolir EQUIPS compensats i d’alt rendiment.

Muntatge Fotos Blog 2Coneixem les nostres dinàmiques de treball? Sabem què és allò que aportem a un equip? i encara més, sabem què podem esperar dels demés? En ocasions, posar-nos davant d’un mirall i reconèixer-nos no és tan obvi. Igual hem treballat molt les nostres competències i ens esforcem per adquirir nous coneixements tècnics, però sovint se’ns passa per alt allò que som, el millor que portem dins.

Tots tenim una manera natural i innata de fer, de pensar, de relacionar-nos. No és ni millor  ni pitjor. El que sí és, que si sabem aprofitar-la en benefici propi i dels demés aconseguirem brillar! Si a demés sabem empatitzar i motivar als demés des de la SEVA perspectiva, aconseguirem un equip d’alt rendiment!

Les dinàmiques canvien, les sinèrgies es tornen reals i l’equip esdevé la millor versió del que pot arribar  a ser![:es]¡Han sido unas clases intensas que a todos se nos han hecho cortas!

Dentro del marco del Máster in Business Innovation de la EUNCET hemos participado en el Postgrado en Habilidades Directivas para trabajar conceptos que a menudo pueden quedarse en un plano abstracto como: motivación, empatía y sinergia con el fin de lograr EQUIPOS compensados y de alto rendimiento.

Muntatge Fotos Blog 2¿Conocemos nuestras dinámicas de trabajo? ¿Sabemos que es aquello que aportamos a un equipo? Y aún más, ¿Sabemos que podemos esperar de los demás? En ocasiones, ponernos delante de un espejo y reconocernos, no es tan obvio. Igual hemos trabajado mucho nuestras competencias y nos hemos esforzado por adquirir nuevos conocimientos técnicos, pero a menudo se nos pasa por alto aquello que somos, lo mejor que llevamos dentro.

Todos tenemos una manera natural e innata de hacer, de pensar, de relacionarnos. No es ni mejor ni peor. Lo que si es, que si sabemos aprovecharla en beneficio propio y de los demás, conseguiremos brillar! Si a demás sabemos empatizar y motivar a los demás desde SU perspectiva, conseguiremos un equipo de alto rendimiento.

Las dinámicas cambian, las sinergias se vuelven reales y ¡ el equipo deviene la mejor versión de lo que puede llegar a ser![:]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *